outreach-marketing

ОЩЕ 10 СИГНАЛА, ЧЕ ИМАТЕ НУЖДА ОТ ПОМОЩ В РЕКЛАМАТА (ЧАСТ 2)

14/05/15

Дойде време и да продължим публикацията от миналата седмица с 10 допълнителни причини защо да се доверите на специалист/и в полето на рекламата. Не обещаваме, че няма да има и 3та поредица :)


11. Не сте запознати с термини като bounce rate, call-to-action, CTR (или click through rate), импресии и други. Те са основополагащи към всеки един бизнес, който цели да се разраства. Ако смятате, че тези статистики нямат отношение към вашата дейност, ще се радваме да ни пишете. Винаги сме готови да проведем ползотворни спорове.

12. Екипът ви по продажби изпитва трудности да обяснява с какво точно се занимава компанията ви, как се различава от конкуренцията, или какви са различните ползи от продукта/услугата ви. Специалистите по маркетинг могат да помогнат със създаването на съпътстващи и обяснителни материали, за да могат потребителите ви да ви разбират по-ефективно.

13. Вярвате, че разбирате по-добре от потребителите си какво искат. В ерата на светкавичната комуникация, вашите потенциални клиенти имат силен глас, който не може да бъде заглушен. Ако не се вслушвате в тях и не се учите активно от желанията им, егото ви може да застраши бизнеса ви. Тук ефективно могат да се включат маркетинг специалистите, които да ви посъветват и консултират относно потребителските нагласи.

14. Смятате, че да се доберете до корица на популярно издание (като Forbes например) е невъзможно. Трудно е, но с правилното таргетиране на точните журналисти с интересна история може да се достигне ефективно отразяване без да се изисква заплащане за рекламно каре или едиториал.

15. Не сте запознати с inbound и outbound маркетинг. Докато първото цели да спечели вниманието на потребителя, второто цели да купи вниманието му. Вие кое от двете ползвате?

16. Допада ви идеята за постоянен поток от нови клиенти, но редовно забравяте да ангажирате редовните и съществуващи клиенти.

17. Създавате имиджите си с Paint или PowerPoint, и не сте чували за инструменти като Canva и Photoshop.

18. Чудите се защо YouTube е толкова популярен. Новите поколения от години са мигрирали от големите към малките екрани. Брандовете, които инвестират в качествен видео контент, насочен към тях, получават много по-висока възвращаемост. Маркетинг специалистите могат да ви помогнат и вашият бизнес да се възползва от популярността на дигиталните медии.

19. Вярвате, че компании като GoPro, Apple, American Express и Mercedes са щели да успеят да станат гигантите, които са днес, дори и без огромните инвестиции в маркетинг. И ще сгрешите.

20. Не харесвате идеята за блог на бизнеса ви, но често прекарвате време да четете статии от други брандове в сектора ви.

Как рекламирате и промотирате бизнеса си е жизненоважно за финансовите ви резултати. Инвестиция в квалифициран маркетинг екип ще ви помогне да прескочите конкуренцията и да се разграничите от нея.

Това звучи ли като нещо, от което имате нужда? Пишете ни и ни кажете.


Към блога

Tweet about this on TwitterShare on Facebook