Hotel-market-report

Millennials и хотелската индустрия

27/07/15

Интернационалните хотелски вериги вече активно се борят за нова таргет демография, която да замени baby boomer-ите. Защо и какви методи използват те?

Хотелските вериги правят всичко по силите си, за да подобрят бизнес моделите си и да привлекат по-голяма част от millennials поколението, което освен огромния си размер притежава и растяща покупателна способност. Декори с нови функционални и модерни интериорни решения за стаите и лоби пространствата, добавяне на музикални евенти, 24 часови кафета и барове, и включване на йога класове в програмите, са само част от нововъведенията. За да отговорят на дигиталните потребности на това ново поколение потребители, хотелите активизират присъствието си в социалните медии, добавят консиерж апп-ове, безплатни Wi-fi точки, и смартфони с NFC вместо карти за стаите.
Причината за всичко това е ясна: огромния размер на таргета. По данни на US Census Bureau демографията на millennials наброява над 83милиона в Щатите, което е повече от ¼ от населението и повече от baby boomers, които наброяват малко над 75 милиона. Покупателната сила на младото поколение също така се засилва. Според анализ на Expedia от 2013та, хората под 30 годишна възраст пътуват по работа средно по 4.7 пъти на година, срещу 3.6 за хората между 30-46 години, и срещу 4.2 пъти за групата над 46 годишна възраст. Същият анализ показва и данни, че младите пътуват за удоволствие и почивка средно по 4.2 пъти на година, докато останалите две групи по 2.9 (30-46) и 3.2 (46+). Според Boston Consulting Group, 75% от millennials поколението са заинтересовани да пътуват възможно най-много, докато при останалите демографски групи този процент пада до 52 пункта.

Какво правят големите вериги, за да спечелят младите дигитални потребители?

Въвели са онлайн чек-ин услуга за смартфони, която позволява на потребителите да избират стаята си от карта, и в допълнение до края на 2016та всички стаи на веригата ще могат да се контролират от смартфони. Hilton и Hyatt имат консиерж услуги, достъпни от Twitter, а апликацията за награди на Marriott позволява чат за избор на допълнителни услуги. Апликацията на InterContinental групата позволява видео турове и рекомендации къде да се пазарува и яде, а апликацията на Starwood Hotels & Resorts позволява видео чат със служители на групата по всяко време на денонощието.

brian_ladder_instagram_sponsored_post_for_tribute_starwood_hotels

Credit: Hilton Worldwide

Поколението millennials предпочита да провери избора си през социалните медии преди да направи резервация и затова Starwood Hotels & Resorts са наели водещи фигури от социалното пространство, които да посетят новата им линия хотели. Тези influencers, които включват instragram потребители споделящи пътуванията си с хиляди последователи, посещават хотелите на групата и постват какво най-много им е харесало, използвайки своят уникален глас. Millennials потребителите могат да проверят определен хотел по хаштаговете и да разберат какво казват за тях техните познати и приятели. Вземете за пример Instagram потребителя brianladder, който е нает от Starwood да споделя преживяването си в техния хотел и да го споделя с 60 000 последователя:

Hilton_checkin_service_floor_map

Marriott промотират своя Moxy бранд като с помощта на дигиталната си агенция са стартирали вътрешно контент студио. Един от техните проекти са видео сериите “Do not disturb”, които са водени от популярен американски комик. Сериите ще разглеждат популярни теми, които касаят младото поколение, включващи и доскоро табу теми за хотелски вериги, като „Най-популярния начин да се отървеш от махмурлук“. Целта им е да превърнат Marriott Moxy във водещ лайфстайл бранд, който да създава контент свързан с пътувания и почивка, изцяло насочен към младото поколение.

Маркетингът към millennials е воден от начина им на мислене, а не от възрастта им. Те отхвърлят всичко, което възприемат като маркетинг или корпоративна комуникация. Това е причината големите вериги да се насочат към водене на brand experience. Докато преди веригите са се опитвали да пресъздадат едно и също усещане в различните хотели, то сега тренда сочи към персонализиране и създаване на уникални истории, които да отговарят на стила на различните държави и хотели. Добавяйки и усещането, че младите могат свободно да изразяват себе си и да споделят изживяното, вече хотелите не са просто места където спиш, а лайфстайл избор.
Resource: AdAge.com


Към блога

Tweet about this on TwitterShare on Facebook