Блог
Стажантска програма за графичен дизайнер
Кои сме ние? Ние сме млада и бързоразвиваща се рекламна агенция с повече от 30 клиента в страната и чужбина. Специализираме в стратегическата и визуалната комуникация на нови и съществуващи компании. Нашата мисия е да скъсим разстоянието между бранд и потребител чрез иновативни решения, които да отговарят на целите на нашите клиенти. Стажантската програма на […]
HYPEBOX прозрачен дисплей
Не, не сте се объркали. Това е ПРОЗРАЧЕН дисплей за рекламни цели.
Millennials и хотелската индустрия
Интернационалните хотелски вериги вече активно се борят за нова таргет демография, която да замени baby boomer-ите. Защо и какви методи използват те?
3 въпроса преди да започнете бизнес сайта си
Представете си, че ваш клиент ви поиска телефонния номер и вие кажете, че нямата такъв. Това е днешния еквивалент да нямате уебсайт. Освен да създава видимост и благонадеждност за вашият бизнес, сайтът ви е отворен 24/7 и може да продава вашите услуги и продукти докато спите.
ОЩЕ 10 СИГНАЛА, ЧЕ ИМАТЕ НУЖДА ОТ ПОМОЩ В РЕКЛАМАТА (ЧАСТ 2)
Дойде време и да продължим публикацията от миналата седмица с 10 допълнителни причини защо да се доверите на специалист/и в полето на рекламата. Не обещаваме, че няма да има и 3та поредица
10 сигнала, че имате нужда от помощ в рекламата (част 1)
Рекламистите намират правилната аудитория за вашия бизнес и конвертират пасивните купувачи в активни. Дори и най-успешните компании, като Apple и Tesla, успяват и изпреварват конкуренцията благодарение на маркетинговите си усилия.
Ако бизнесът ви расте, това е добра новина, но нека да не забравяме, че винаги може да расте по-бързо. Възползвайте се от възходящия тренд. Ако нямате маркетинг екип, бранд мениджъри или обслужваща рекламна агенция, ето 10 причини които да ви помогнат да размислите.
7 интригуващи факта за онлайн видео формата от последната седмица
Според американската дигитална медийна агенция TrueX 32% от онлайн потребителите използват ad blockers, за да избягват появата на нежелана реклама под формата на банери или pop-ups. По тази причина native онлайн видеото става все по-важно за дигиталната комуникация на всеки един бранд. Ето и 7 статистики, които затвърждават ръста в потреблението на онлайн видео: 1. […]
Как да изберете правилните социални платформи за Вашия бранд
Социалните медии се разрастват с изключителна скорост и става все по-трудно за брандовете да решат на кои платформи да присъстват. Някои клиенти мислят, че трябва да са на всички платформи, но това не винаги е случаят. Дори препоръчваме брандовете да не бъдат на всички платформи, а избирателно да решават къде е най-релевантно и ефективно за тях. Също […]
Защо трябва да внимаваме с хаштаговете #
Ще започнем с въпрос, който са ни задавали много клиенти – Как да създам фирмен хаштаг? Простият отговор е: Не може. Хаштаговете не могат да бъдат собственост, както потребителските имена. Но какво правят брандовете, въпреки този факт? Измислят хаштаг, с който да промотират бизнеса или кампанията си. В края на рекламното си съобщение обикновено слагат нещо от рода […]
#АskNomad 1ва част: Растем бързо. Как да запазим личното отношение с нашите клиенти?
Това е първата част от серията #AskNomad, която отговаря на въпросите получени от наши клиенти и последователи. Всеки може да зададе своите въпроси по мейл, Linkedin или Google+. Сценарии: Вашата компания расте бързо. Ако сте започнали с екип от 2ма или 3ма, то в момента трябва да удвоите или утроите хората си, за да успеете […]