the-digit

10 сигнала, че имате нужда от помощ в рекламата (част 1)

08/05/15

Рекламистите намират правилната аудитория за вашия бизнес и конвертират пасивните купувачи в активни. Дори и най-успешните компании, като Apple и Tesla, успяват и изпреварват конкуренцията благодарение на маркетинговите си усилия.

Ако бизнесът ви расте, това е добра новина, но нека да не забравяме, че винаги може да расте по-бързо. Възползвайте се от възходящия тренд. Ако нямате маркетинг екип, бранд мениджъри или обслужваща рекламна агенция, ето 10 причини които да ви помогнат да размислите.

1. Предпочитате да гледате финансови отчети, а не Google Analytics. Ако не знаете как да впрегнете информацията налична от уеб аналитичните инструменти, вече сте една крачка зад конкуренцията.

2. Чувствате се затрупани когато мислите и взимате решения за рекламиране, създаване на съдържание или социални медии. Дори и бизнесът да има положителен балансов отчет, възвращаемостта за вашите усилия винаги може да е по-добра. Най-голямата грешка, която може да направите, е да наемете стажант, който да взима решенията за рекламното ви присъствие. Просто защото е млад и живее в социалните мрежи, стажантът не трябва да има силата да взима решения за вашия бизнес, които потенциално могат да ви навредят, поради липсата на опит.

3. Разбирането ви за реклама се изразява в изразходването на Х лв. А таргетиране? Какво таргетиране?

4. Вашият уебсайт получава много трафик, но малък процент на продажби – под 1%. Време е да преработите начина си на конвертиране към продажби.

5. Уебсайтът ви не е имал редизайн от 2011та, а може би и от както е създаден.

6. Потребителите изпитват трудности да ви намират в Google. Да сте на 2ра или 3та страница в резултатите не е допустимо.

7. Харесвате и ползвате рефърал програми като популярната напоследък на Uber за безплатни превози, но не сте се замисляли за имплементирането на своя програма. По-лесно е отколкото предполагате.

8. Имейл нюзлетърите ви натоварват. Въпреки това, нюзлетърите продължават да бъдат един от най-успешните канали за задържане на клиенти.

9. Рядко проучвате потребителите си и несъзнателно правите заключения кои са, какво искат, колко изкарват, къде живеят, и защо използват вашия бранд.

10. Харесвате идеята да имате много последователи и фенове в социалните мрежи, но не сте сигурни как точно да говорите и комуникирате с тях. Снимките на забавни котки не се броят :)

Следващата седмица ще продължим и с 2рата част на този блог пост с още 10 сигнала, че имате нужда от маркетинг екип, който да ви помага в развитието на вашия бизнес.


Към блога

Tweet about this on TwitterShare on Facebook